GRATIS PROVA PÅ!

Mammaträning, ca 50 min. Sommarschema se instagram för tider eller mejla!

 

Fokus på bygga styrka & stabilitet i kroppen inför eller efter graviditet.
Kroppsviktsövningar varvas med lättare kondition, ej löpning/ hopp (annant än om gruppen vill/är ok med det).

Max 10 deltagare

50 kr/ pass

Passen hålls vid dales utegym & vissa tillfällen utegymmet i Plikta.
Mejla eller se instagram för veckovis schema under sommaren.

BOKA MAMMATRÄNING VIA MEJL ELLER SMS HÄR

1. ANGE NAMN & VILKEN DAG I BOKNING

GRATIS PROVA PÅ!

Workout of the day,  ca 50 min

Sommarschema se instagram för tider eller mejla!

 

"WOD"  är uppbyggda av enkla, allsidiga övningar med exempelvis kroppsviktsövningar, intervaller, tabata och vissa redskap kan förekomma.

Vi kör igenom hela kroppen, måndagar mer fokus på styrka. Alla pass är ett nytt pass, för variation och utmaning.

Max 10 deltagare

50 kr/ pass

 

Passen hålls vid Dalens utegym

BOKA HÄR VIA MEJL ELLER SMS

2. ANGE NAMN & VILKEN DAG I BOKNING

GRATIS PROVA PÅ!

TRX/ PT PASS ca 50 min

Tufteparken/ Plikta- Sommarschema se instagram för tider eller mejla!

 

TRX står för Total body Resistance Exercise och är en träningsform där du utnyttjar din egen kroppsvikt för att träna styrka, smidighet, balans och kondition.

Här tränar du hela kroppen och alla övningar kan anpassas så att de blir mer eller mindre jobbiga.

Passet blandas med intervaller, kroppsviktsövningar och utegymmets utrustning.

Max 4 deltagare

50 kr/ pass

Passen hålls vid utegymmet vid Pikta. Mejla eller se instagram för veckovis schema under sommaren.

BOKA HÄR VIA MEJL ELLER SMS

3.ANGE NAMN I BOKNING

Vi möts här!

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now